مصاحبه آرشیو خبر ها
با یوونتوس رویایـی فاصله داریم / باید کپنهاگن را شکسـت دهیم

با یوونتوس رویایـی فاصله داریم / باید کپنهاگن را شکسـت دهیم

جانلوئیجی بوفون کاپیتان محبوب و پرافتخار یوونتوس پس از پیروزی شیرین 0-2 در زمین لیوورنو و بسته نگه داشتن دروازه در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن ها پاسخ داد .

" بازی سختی را پشت سر گذاشتیم . در این بازی مانند بسیاری از بازی های دیگر موقعیت های کمی بر روی دروازه ما ایجاد شد اما ما با دفاع پرفشار حریف روبرو بودیم "

" پس از بازی با فیورنتینا و اتفاقات آن بازی ما تصمیم گرفتیم که جبران کنیم و با بسته نگه داشتن دروازمان به هدف خود در این بازی رسیدیم . مطمئنا ما از آن اتفاق درس گرفتیم و حالا خوشحالیم زیرا برخی از شکست ها می تواند از یک پیروزی هم برای ما درس های بیشتری داشته باشد . احتمالا آن بازی مقدمه ای برای نجات یافتن ما بود "

" بازی ما در مقابل لیوورنو حساسیت کمی نداشت . ما مصدوم و محروم زیادی داشتیم و اینکه رم بالاتر از ما در صدر ایستاده بود . ما تنها به پیروزی خودمان و صدرنشینی فکر می کردیم "

" ما بازی های خوبی در این فصل داشتیم . نگاهی کلی به لیگ و نتایج ما نشان می دهد که ما تیم بحران زده ای نیستیم . تنها رم بدون شکست و جلوتر از ما بود و ما نسبت به بسیاری از تیم ها بهتر و برتر بودیم "

رکورد بهتر ِ یوونتوس در امتیازات کسب شده تا اینجای فصل , نسبت به 2 فصل گذشته ؟

" در 2 فصل گذشته بازی های زیادی را بـُردیم و امتیازات زیادی را کسب کردیم، پیروزی های زیاد و پشت سر ِ هم , قهرمانی بدون شکست , و در کُل دو قهرمانی در سری‌ آ . هنوز برای بازگشت به کیفیت آن زمان نیاز به تلاش ِ بهتر داریم . زیرا هنوز فصل تمام نشده و در هفته 13 لیگ هستیم و رم بالاتر از ما قرار دارد "

بازی با کپنهاگن ؟

" مطمئنا ما دیگر به بازی در خارج و یا داخل خانه توجه ای نمی کنیم . ما اجازه اشتباه کردن نداریم و مجبور به بردن هستیم . کپنهاگن 4 امتیاز دارد , 1 امتیاز بیشتر از ما و ما با توجه به اهمییت بالایی که لیگ قهرمانان برای ما دارد مجبور به پیروزی هستیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: